نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آورد و گروه مدلهای خود را در مسیر آن ساخت. دانش آموزان (به ویژه دختران) زمان زیادی را صرف ساختن قلعه مقوایی با استفاده از تمام مواد هنری که به آنها دادیم آموزش رباتیک مبتدی ، کردند

. این دختران همچنین نحوه ضبط و پخش جلوه های صوتی سفارشی را مورد بررسی قرار دادند. آنها صداهای خود را (فریادهای مختلف ، محیط وحشتناک) ضبط کردند و از آنها در برنامه استفاده کردند. هر چهار مدل دارای سنسور حرکت هستند. سه مدل از چهار مدل دارای موتور متصل هستند. دانش آموزان در مورد استفاده از سنسور شیب بحث می کردند ، اما نتوانستند از آن در این پروژه خاص استفاده منطقی کنند

 کار گروهی پویایی کار گروهی را از نزدیک مشاهده کرده ایم. وظایف خیلی زود آموزش رباتیک مبتدی  مشخص شد و بین دانش آموزان توزیع شد. پسران برای ساختن و برنامه ریزی 2 مدل تعیین شدند ، دختران 2 مدل دیگر را ساختند. مدلها چندین بار توسط پسران و دختران نیز بازسازی و تعمیر شد.

عمدتا دختران در قلعه تکیه می کردند و صداها را ضبط می کردند. کل گروه در جمع آوری و جداسازی پروژه مجموعه از هر سمینار همکاری می کردند ، زیرا ما مجبور بودیم آن را به اتاق دیگری منتقل کنیم. زمانی که به گروه گفته شد باید کار را به پایان برسانند و پروژه را به پایان برسانند ، به مدیریت بهتر کار نیاز دارند.

در این شرایط یک دختر آموزش رباتیک مبتدی غالب نقش اصلی را بر عهده گرفت و به همه گفت که باید چه کار کرد. پس از این گروه به سرعت همه چیز را به پایان رساندند و پروژه را برای نمایشگاه آماده کردند. شکل 6. قلعه شبح وار ساخته شده از مقوا نمایشگاه دیگر گروهی از دانش آموزان که تا آن زمان با کار کرده بودند ، به تماشای نمایش قلعه شبح وار دعوت شدند. ما همچنین کل رویداد را ضبط کرده ایم. گروه مفتخر بود که

، 7 کار خود را ارائه کردند و با استقبال گروه روبرو شد. آنها حتی س درباره نحوه ساخت مدل ها مطرح کردند. قصه گویی این جنبه از روباتیک خلاق هرگز در سمینارهای ما موفقیتی نداشته است. ما گمان می کنیم گروه هایی که ما با آنها کار می کنیم گروه های معمولی نیستند - آنها دانش آموزان تخصص های مختلف آموزش رباتیک مبتدی  انفورماتیک هستند و بنابراین ممکن است آنها برای قصه گویی علاقه خاصی نداشته باشند.

 بازتاب آموزشی پروژه ما پروژه را با بحث با گروه به پایان رساندیم.  دانش آموزان این فرصت را برای کار در تیم بزرگتر ،ایرانیان سایبر کار بر روی پروژه های طولانی مدت مشترک و تهیه وسایل و کار با مواد هنری ارزشمند می دانند. آنها پیشنهاد کردند که همین تجربه می تواند برای کودکان نیز مناسب باشد.

 آنها زبان برنامه نویسی را به عنوان f برچسب گذاری کردنداز نظر هوایی آسان و به طور بالقوه برای بچه های ابتدایی مناسب است ، آموزش رباتیک مبتدی  اما آنها همچنین به چندین اشکال و رفتار عجیب اشاره کردند.  آنها متوجه نشده اند که ما هیچ راهنمایی در مورد نحوه ایجاد برنامه های به آنها نداده ایم ، آنها در واقع دوست داشتند خودشان کشف کنند.

 آنها ترس داشتند که معلمان آموزش ندیده دبستانی با آموزش روباتیک مشکل جدی داشته باشند ، زیرا مشکلات مختلفی بوجود می آیند که اغلب تنها با دانش گسترده کامپیوتر و برنامه نویسی حل می شوند. آموزش رباتیک مبتدی  آنها اظهار داشتند که بزرگترین مسئله در زمینه فعالیت های رباتیک این است که آنها به زمان زیادی نیاز دارند تا مشکلات را قبل از حل آنها شناسایی کنند.

 این می تواند منجر به مشکلات سازمانی در کلاس درس شود. نتیجه گیری ما به این نتیجه رسیدیم که این اصول یک راه خوب برای آموزش روباتیک آموزش انفورماتیک به دانش آموزان است و روباتیک خلاق مفهومی است که ارزش معرفی آنها را دارد. برای اینکه به دانش آموزان فرصت ایجاد محیط را بدهید ، لوازم و وسایل مختلف از آنها تجربه ارزشمندی است.

 نمایشگاه نهایی نیز تجربه خوبی برای معلمان پیش از خدمت است. فرصت قصه گویی برای این گروه هدف خاص ضروری نیست. ما پیشنهاد می کنیم که دوره رباتیک باید در دو مرحله انجام شود:  ابتدا کیت روباتیک خاصی را از طریق پروژه های کوچکتر معرفی کنید که کاربرد و آموزش رباتیک مبتدی محدودیت های آن را آشکار می کند. میزان دستورالعمل ها در این مرحله بستگی به کیت روباتیک و زبان برنامه نویسی دارد

 




:: برچسب‌ها: آموزش رباتیک مبتدی ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: